Blogroll

Saturday

I'm Crazy About...

Setiap orang ada hobi/minat atau mungkin juga kegilaan masing-masing. Aku sendiri punya banyak minat. Aku menganggap ianya sebagai perkongsian minat, berharap dapat cari lebih banyak kawan-kawan yang seminat/sehobi/segila aku. Haha. ^^ Jadi di sini, antara banyak-banyak benda yang aku suka. Lain-lain, aku share lain hari la ye. ^^

Dattebayo! A ninja never goes back on his word and that's a promise. That is my way of ninja! - NARUTO-


The cutest character in Naruto. Miss Hyuuga Hinata . Suka blushing, haha.^^


Cool character, lazy by choice, genius by birth. Haha.


The Copy Ninja, Hatake Kakashi. Team 7 sensei. ^^


Amazing creatures in Naruto series. Kagum dengan imaginasi Masashi Kishimoto yang lahir pada 8 November 1974 di Okayama, Jepun. Hebat la...



Apa yang menarik tentang anime ni ialah semangat karakter-karakternya dan jalan cerita tu sendiri. Walaupun mungkin siri Naruto Shippuuden flow ceritanya slow je, tapi rasanya tetap ada juga elemen lawaknya. Pendek kata, terhibur la. Kalau part sedih, confirm mengalir air mata woo..

2 ..helo there..:

ZACH HUGE said...

lazy by choice..genius by birth..
hehe..err...Tsunade ney??XD

Kumang Lelang said...

Tsunade nya aku empu, enda tau post nya. ehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...