Blogroll

Friday

Akhirnya Aku Balik Juga!

Akhirnya pada petang Rabu, 20 April 2011 itu, dengar je tak ada kelas, aku dan beberapa orang beliau itu telah cabut balik rumah. Masa tu, aku fikir nak cepat sampai rumah je. Rindu dalam hati dah melampau-lampau. Sampai di terminal, pukul 2.20 petang. Cari punya cari, aku naik bas yang bertolak pukul 2.30 petang tu juga. Walaweh...tak menyempat-nyempat aku nak makan tengah hari. Tapi aku tak kisah, yang penting aku balik. Haha...dahlah ada seorang pak cik dalam bas tu, duduk tak jauh dari aku, suka sangat bercerita pasal anak-anak dia. Jenuh aku di'interview' beliau. Penat tapi seronok juga la. Cuma, tabiat aku bila balik ni, aku mesti nak makan tak henti-henti dalam bas tu. Paling tidak, aku tido. Otherwise, confirm mabuk punya la.

Sampai je kat rumah pukul 10.00 malam. Dalam keadaan yang tak mandi lagi, aku terus merompak makanan yang ada kat dapur. Maka dengan kesiannya, mak ku yang tersayang pun masak la untuk aku. Wah...bahagia sungguh saat itu. Rumahku, syurgaku... ^^

Bila masa nak balik kampus, itulah saat paling sedih. Tak suka tengok mak nangis. wuwu... T.T

NAK BALIK RUMAH LAGI!!!

0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...