Blogroll

Monday

Hailey Ft. Melissa Francis ~ I Love You Pengabis Ati (Lagu Iban)



Hailey:
Tumu pagi aku dani
Meda nuan sulu nadai agi di tisi
Nama berita nuan dara
Udah lama tua enda betemu mua
Arap nuan gerai belama

Melissa:
Aku sunyi nadai nuan asi
Ninting ari aku nyabak di dalam ati
Taja pia aku besampi
Ngarap ke nuan meruan lantang berari
Aku enda betah nuan asi

Chorus:
Hailey & Melissa:
Kasih nuan, kasih aku
Tua jauh, jauh sulu
Rindu nuan, rindu aku
Tua kirum ba angin chiru
I love you pengabis ati

*Melissa:
Anang nuan berubah ati
Ka pan enda tua jauh aku meruan ngenangi
Ukai aku enda pecaya asi
Nuan pan nemu nuan nadai ulih ku ganti
I love you pengabis ati

**Hailey:
Anang nuan irau sulu
Semina nuan aja dara ti aku rindu
Sama-sama tua besampi
Ngambi ke pengerindu tua likun berari

***Hailey & Melissa:
I love you pengabis ati

Ulang Chorus
Ulang *
Ulang **
Ulang ***

Ulang Chorus

Kord gitar lagu ini? Click here!

8 ..helo there..:

Unknown said...

weee.
dpt blaja bahasa iban ler kt cni:)

Kumang Lelang said...

:)

Anonymous said...

Thanks white dove. Steady Iban!

Kumang Lelang said...

yeah..maju industri muzik anak iban. :)

Laydee EL said...

Bc kord ya ka??? :-)

Kumang Lelang said...

laydee: bc..nuan ka?

Unknown said...

Tq yan... haha.. hafal dah aku lirik... lama aku ngga lirik lagu tok..

Kumang Lelang said...

TJ: haha..sama2 pangan humet.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...