Blogroll

Wednesday

Study@Entertainment??

Habis la...exam tinggal kurang dari seminggu lagi pun. Aku belum mula lagi study. Dalam fikiran aku ni banyak sangat distractions. Tambah-tambah, semester ni ada subjek yang buat aku angol tahap gaban (seperti Naruto yang tak dapat makan Ichiraku ramen), Physics in Context~

Subjek ni memang boleh buat aku gila. Banyak faktor yang mungkin menyumbang pada kegagalan aku memahami subjek ni dari sekolah menengah lagi. Mungkin;

  • Aku bodoh sangat.
  • Aku malas.
  • Kebencian aku pada subjek ni.
  • Subjek ni memang susah.
  • Subjek ni mengarut. (Aiseh, sori la bagi penggemar Physics dan formula-formulanya)

Frankly speaking
la, bila je aku nak belajar subjek ni, cepat betul aku hilang tumpuan. Baru mukadimah, dah berpedih-pedih mata aku tahan mengantuk. Dah tu, persamaan-persamaan yang ada tu buat kepala aku makin bingung.

Kan bagus subjek tu macam makanan, bila tak sedap boleh tambah perisa kasi sedap. Taklah ia langsung tak boleh ditelan, apatah lagi dihadam. Adoyaiii~ help me!!! Nampak je buku Physics, sah-sah mood aku nak menghabiskan siri anime aku akan datang lebih dahsyat daripada nafsu aku nak belajar..haduhhhh~



2 ..helo there..:

Syam Tajuddin said...

Salam..
Yan, al the best for ur exam..
Jgn kate diri mcm tu, mungkin ini bukan bidang yg awk minat.
BTW, try all the best u can! ;)

Kumang Lelang said...

Thnk u abg syam...
Ada betul juga ckp abg syam 2 tp mmg la sya ni lembab bab fizik ni. Minat x minat, sya msti lulus subjek ni..
huhu..TQ 4 the wish. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...