Blogroll

Sunday

Kord Gitar (I Love You Pengabis Ati - Hailey & Melissa Francis)




Hailey:
C G
Tumu pagi aku dani
F G
Meda nuan sulu nadai agi di tisi
C G
Nama berita nuan dara
F G
Udah lama tua enda betemu mua
Dm G C
Arap nuan gerai belama

Melissa:
C G
Aku sunyi nadai nuan asi
F G
Ninting ari aku nyabak di dalam ati
C G
Taja pia aku besampi
F G
Ngarap ke nuan meruan lantang berari
Dm G C
Aku enda betah nuan asi

Chorus:
Hailey & Melissa:
F C
Kasih nuan, kasih aku
Dm G C
Tua jauh, jauh sulu
F C
Rindu nuan, rindu aku
Dm G C
Tua kirum ba angin chiru
Dm G C
I love you pengabis ati

*Melissa:
F C
Anang nuan berubah ati
F G
Ka pan enda tua jauh aku meruan ngenangi
F C
Ukai aku enda pecaya asi
F G
Nuan pan nemu nuan nadai ulih ku ganti
Dm G C
I love you pengabis ati

**Hailey:
F C
Anang nuan irau sulu
F G
Semina nuan aja dara ti aku rindu
F C
Sama-sama tua besampi
F G
Ngambi ke pengerindu tua likun berari

***Hailey & Melissa:
Dm G C
I love you pengabis ati

Ulang Chorus
Ulang *
Ulang **
Ulang ***

Ulang Chorus

*any mistakes, please correct them. This is just how I used to play it.Thank u.

1 ..helo there..:

Zakwan Anwar said...

minor improvement for this lovely song:

Dm G F C
Tua kirum ba angin chiru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...