Blogroll

Wednesday

Once upon a story...

Kesian blog aku...Serius, rindu betul dengan blog aku ni. Dah berbulan aku biarkan sahabat bisu aku ni keseorangan tak berteman. Aku pun dah jarang datang bertandang. Sebabnya:

  1. Hidup aku ditimbuni assignments. Semput dibuatnya.
  2. Langsung tak dapat detect wireless kat bilik aku ni.
Tapi sebab musabab yang paling menyumbang ke arah berlakunya pengabaian blog ini ialah sebab yang pertama tu. Adapun wireless, kalau dah busy memanjang, tido pun boleh lupa.. huhu~

Anyway, terima kasih bebanyak kat insan-insan yang selalu sudi singgah-menyinggah dan tandang-bertandang ke blog aku ni walaupun aku mungkin tak respon pun kat mana-mana komen korang. So, siapa-siapa yang baca blog aku ni, sudi-sudi la tinggalkan pesanan korang dengan URL blog korang sekali ye? ^^

2 ..helo there..:

Syam Tajuddin said...

Good luck Yan! Way to go ;)

Kumang Lelang said...

Thank u. Same goes to u too. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...