Blogroll

Tuesday

Sema Jaku

Aku amai rindu, keran ke nuan...aku nemu nuan sayau ka ku, tang mayuh penanggul antara tua. Nuan diasuh sida jadi enggau ya... Aku nemu nuan serba salah deka milih antara ku enggau ya. Titih ke meh jaku indai nuan sulu, enggai ke ya lebu udah milih ya. Awak ke aku sulu nyurut kediri dulu. Ukai ku enda sayau ke nuan, ukai meh tanda ku benci. Tang nya meh peminta indai nuan... Beraie, aku beraie...idupku tu cukup sunyi. Pengerindu tua sulu, sempama langit enggau tanah, taja betimpai tang enda ulih begulai... Asa aku suba meda pemanah sida. Mimit pan aku enda nyangka sida ya sanggup nyerara, ngasai diri enda kala ngereja penyalah. Enggau ai mata ku ngelengka. Sanggup aku merinsa asal nuan gaga. Semadi ku mai diri, selamat beserara sulu...

0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...