Blogroll

Thursday

Pujian Bagi Bapaku

HALLELUYA Bapa,
Terima kasih Bapa di surga karena atas kasih dan limpah berkatMu, aku selamat menghabiskan program BIG. Aku tahu Bapa bahawa Engkau menyertai setiap langkah kakiku dan di dalam setiap apa yang aku perbuatkan, Engkau menyertaiku Bapa. Terima kasih Bapa, terima kasih Yesus Tuhanku. Jadikan aku insan yang sentiasa menyayangi dan mensyukuri setiap apa yang Engkau berikan kepadaku di dalam setiap kehidupanku. Sungguh indah Engkau Yesus Tuhanku, Engkau memimpinku, Engkau menyayangiku Bapa. Engkau mendengarkan setiap doaku. Engkau telah dahulu mengetahui apa yang perlukan di dalam hidup ini sebelum aku memintanya Bapa. Betapa Engkau berkuasa di dalam setiap kehidupanku. Aku menyerahkan seluruh jiwa dan rohku hanya padaMu Bapa. Terima kasih Bapa karena dengan kasih Yesus, Engkau mengajarkanku untuk hidup di dalam KASIH karena KASIH itu SABAR. Seperti mana Engkau sabar menantikanku untuk kembali padaMu dan pulang ke dalam kawanan dombamu yang Engkau gembalakan. Engkau gembalaku Yesusku. Dalam nama Yesus Tuhan dan Juruselamatku yang hidup, aku telah mengucap syukur dan berdoa...Amen!

0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...