Blogroll

Sunday

About Me

Seorang yang boleh menyayangi kalau dihormati tetapi boleh juga membenci kalau dikhianati. Tetapi Tuhan sering mengingatkan saya, "Love your enemies, do good to those who hate you, bless those who curse you, pray for those who mistreat you."

Saya percaya Tuhan bekerja di dalam setiap kehidupan dan langkah saya dan saya juga percaya saya hidup dalam naunganNya.

Begitu menyukai Peppermint Milk Tea dan animasi. Sukakan sesuatu yang futuristic dan juga classic. Sukakan suasana rumah yang tenang, udara desa yang nyaman serta masyarakat yang penyayang.

Selebihnya tentang diri saya, biarlah menurut teori Johari's Window :

1. Saya tahu, anda tahu.

2. Saya tahu, anda tak tahu.

3. Saya tak tahu, anda tahu.

4. Saya tak tahu, anda juga tak tahu.

0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...