Blogroll

Wednesday

I found a way to focus on my study... ^_^

Sekarang musim exam di IPG jadi ramai la yang sedang berhempas-pulas study to their fullest.
Termasuk aku. 
(walaupun bunyi cam boleh blah tapi aku risau pasal study ok!)

Okeh, otak dah tepu dengan segala macam pile of notes dihadam  dalam otak.
Maka dengan sukacitanya aku ber'blogging' dan ber'blog-walking'.
Kejap lagi la aku tido, lepas update ni okeh.

Walaupun tidak ditakdirkan menjadi interior designer, aku punya kegilaan ni.
Suka search pasal interior design.
Berimpian nak ada rumah cantik.
Tak perlu mewah kalau tak mampu, yang penting selesa.
Rumah kecik pun cantik apa kalau kena dengan design.

Jadi dalam ke-boring-an, aku mula search tentang design of study room.
I wish I could have one right now.
I can be more focus on studying, I guess.
(ataupun dah lama lena)
Anyway, I really wish for any one of these!

Green...so calm. I like it.

Cool! I just love the purple colour! 

Relaxing...

I guess this is way too much comfortable. Studying or watching television? =.='

Elegant!

So cute!

Simple though but yet calm.

This one I reserve for my future daughter. Haha.



5 ..helo there..:

God's Princess said...

pink nya gaga utk aku auk sulu. haha. boring2 ku pg bmalam rumah d. hahahahahaha :P

Kumang Lelang said...
This comment has been removed by the author.
Kumang Lelang said...

wahaha! dgn syarat anak d mesti jadi ngau anak ku. :P

vendoline said...

i prefer violet...but terlalu terang untuk bilik tido.hehehehe smua cntik la..cun gler

Kumang Lelang said...

@Edyfee Setuju..hehe.
Kurangkan pencahayaan, tutup tingkap.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...