Blogroll

Tuesday

Lihat wajahmu, hilang segala dukaku, tumpah segala kasihku~

BabyInfant, Bayi, Anak, atau apa saja nama yang selalu kita beri untuk ciptaan Tuhan yang paling comel dan berharga ni. Aku SANGAT-SANGAT menyukai baby dan terasa sayu tetapi tenang tatkala menatap wajah comelnya dan aku selalu mengimpikan untuk ada baby sendiri kerana itulah anugerah Tuhan yang paling berharga buat sepasang suami isteri. :)

-google images-


-google images-

Aku SANGAT-SANGAT menentang dan mengutuk perbuatan ibu bapa  mereka-mereka yang sanggup membunuh bayi atau anak sendiri. Tolong lah, apa yang korang semai, itulah yang korang tuai. Berani buat, berani tanggung. Untuk 'ibu-ibu' yang berniat atau pernah menggugurkan kandungan (apakah anda layak digelar ibu), sesali dosa anda sekarang. Ramai lagi wanita yang menginginkan anak tetapi tidak mampu melahirkan. Jadi, bersyukurlah dengan keistimewaan yang anda ada dan tidak ada pada wanita lain yang kurang bernasib baik.

Maaf jika terasa dan anda marah, tetapi tolong sedar dan beringat sebelum berbuat apa-apa. Jika belum HALAL untuk bersama, don't do itMurka Tuhan lebih dahsyat. Stop ADULTERY and have fear in GOD!

0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...