Blogroll

Thursday

Please, queue up!

Ok, alkisahnya semalam aku pergi satu bank ni. Masalahnya bukan dengan bank tu tapi orang-orang kita ni haa...Rasanya masa kat sekolah dulu kita dah diajar untuk beratur dalam barisan dan menunggu giliran kan? Read this line, sure you'll understand what I mean and what I am going to nag about. Huhu..

Aku berbaris untuk bank in duit, berdiri di belakang seorang mamat ni. Suddenly, sorang perempuan ni potong queue, mencelah masuk dalam barisan just right in front of that guy. Kemudian dorang borak-borak. Ok, aku akhirnya faham mesti perempuan tu girlfriend dia, atau adik dia, atau kakak dia atau siapa-siapa yang berkaitan dengan dia. Dah tu, perempuan ni asyik keluar, dah tu masuk balik. Keluar, masuk balik. Helo...potong queue tetap potong queue juga namanya walaupun ada saudara-mara kamu kat dalam barisan tu. Kalau 10 saudara-mara mamat tu ada kat dalam bank tu, mesti 10 orang juga la yang masuk dalam queue tu. Habis, macam mana dengan aku dan orang-orang lain yang berbaris di belakang tu? Adoyaii...

Haa...sudah. Ni yang aku malas sangat bila dah mula membebel. Okay, I stop here. Moralnya, sila beratur ya kerana saya pun beratur juga. Ubah mentaliti. Ok, terima kasih.




0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...