Blogroll

Tuesday

Melissa Francis - Anang Bula ke Danji (Lirik Lagu Iban)


Ujan ba senawah malam nerutu naya neritik tanah
Bakanya meh ai mata aku ti nerutu naya ba kuyu
Nerutu naya ba kuyu, nerutu ba kuyu

Sinu seilu-seilu ngenang ke cherita maya dulu
Belabuh atiku rindu ngagai nuan ambai ati aku
Nuan ambai ati aku, ambai ati aku

* Senaya sulu selalu ayan ba mata
Ngasuh ati aku rindu belama
Ingin asai ba atiku ka nyapai
Tang jari aku enda ga datai-datai

** Oh ambai asi bulan pegari
Dinga sebana ati
Aku enda betah sanggup ku nujah
Jalai ti beduri
Dini nuan ambai jampat nuan datai
Anang bula ke danji
Idup enggau mati tua sekunsi
Sampai jemah ila

Penatai nuan ambai endang ku anti belama
Taja pan seput padam ba dada

Lapa ambai nadai ngirum berita
Nadai agi ambai dinga sada
Kada ambai ingat ke semaya
Nadai agi peda ayas mata 
Nadai peda ayas mata, nadai ayas mata

Ulang *
Ulang **

Oh ambai asi ingat ke danji ti ditelah sumpah tua
Taja pan lesi di sebayan tua endang tetap jadi
Ko jaku ambai ribut enggau kudi
Endang enda peduli
Sigi sejalai tetap begulai enggau aku ambai

Penatai nuan ambai endang ku anti belama
Taja pan seput padam ba dada


0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...