Blogroll

Thursday

Exam habis!


Syukur dan lega sangat-sangat, exam dah habis. Semua paper aku tempuh dengan tabah (kononnya). Study punya pasal aku stay up. Takut tak dapat jawab. Tido pukul 1, bangun pukul 4 untuk sambung study. Itu pun payah. Adoii...sebab tu la aku 'suka' sangat nak exam.


First, second, third, fourth paper...aku masih boleh bertahan. Masuk je paper kelima dan keenam, aku dah tak larat. Otak tepu sangat. dah tu, mengantuk tahap gaban. Kalau ada slogan 1 Murid 1 Sukan, aku pula 1 Hari 1 Paper. Memang payah la kalau jadual exam macam ni. Macam tak menyempat-nyempat nak study.

Alright, sekarang masa packing! Ya-haaa! Balik rumah la, pa lagi? Happy holiday! Lalala~

2 ..helo there..:

hyz said...

merdeka la exam da abes? hehehe

Kumang Lelang said...

ya, rsa melayang2! hoho~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...