Blogroll

Saturday

Barbies the Sailormoon


Cerita semalam:

Pas makan malam, aku selongkar balik koleksi dvd yang ada (sambil mengomel-ngomel pasal dvd aku yang orang pinjam tapi tak hantar balik). Sesungguhnya, aku sangat gembira kerana dvd Sailormoon Movies aku tak hilang lagi. Hoho! Dalam koleksi ada; Sailormoon R Movie, Sailormoon S Movie, dan Sailormoon Super S Movie. Nostalgia tau. Huhu...

Dengan gembiranya aku tengok semua movie tu. Sampai menangis-nangis aku tengok woo...sempat juga captured several scenes. Paling best, part tranformation diaorang la tapi tak mau capture. Berdarah-darah hidung kang. =._.='





Dua parts ni aku ada tergelak sikit. ehehe...memang heroin la.


Masa transformation. Anak dan mama. :)


Mesti ada evil character la...


Usagi yang agak bengong2 tapi cantik. Cantik sangat bila dia jadi Princess Serenity.



Not to forget, watak Luna. Comel...


Artemis yang putih dan comel.


* Bersinar-sinar mata aku tengok cerita Sailormoon. Masa kecik-kecik dulu, memang mudah sangat terpedaya, konon-konon mereka ni betul-betul ada. Haha...tertipu pula. So, sekarang ni aku terfikir. Siri Barbie sangat popular kan sekarang? Emm...napa diaorang tak buat movie Barbies the Sailormoon pula? Aihhh...how I wish....mesti cantik! Terbayang-bayang dah.



6 ..helo there..:

hamzah ian said...

lama dah tak tgk sailormoon ni.. hehehe

Yumida said...

selemon yg so kiut...nang peminat setia kartun la tok

follow ktk

Kumang Menyarung said...

siap pasang angan2 mok jadik sailormoon gik ea..bez tul... ^_^

Kumang Lelang said...

hamzah: jum la tengok lagi! :)

yumida: haha..sya x malu mengaku. :D

chan: dgn kuasa bulan, aku m'hukummu! (dialog sailormoon yg ku hafal zaman sekolah dolok marek) hihi!!

hyz said...

minat sailormoon ke? alahai comeynyer.. haha

Kumang Lelang said...

hyz: mmg minat gler. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...