Blogroll

Friday

Movie night ended up with emotional disorder!

Memang aku selalu layan movie kalau hujung minggu. Lagi-lagi hari Jumaat macam ni, lepas 5 hari kuliah dari pagi ke petang. Tapi minggu ni cuti, exceptional la. Hari-hari boleh layan movie (kalau ada movie la). ---> Mukadimah ok~

Tapi aku bengang sangat la dengan satu movie ni (baru beberapa minit lepas habis tengok). Ending dia punya la memberi aku tekanan emosi walaupun ni bukan satu-satunya movie yang ada ending macam ni. Movie punya thrilled (bagi aku la), sound effect pun creepy, saspen pun banyak juga. Ok, yang aku bengang pasal apa, ending sountrack dia tu! My all time favourite song, Everly Brothers - All I Have To Do is Dream. Sekarang aku rasa macam fobia pula nak dengar lagu tu. Arghhhh!

(cedok dari google images lagi)

Movie title: NIGHTMARE ON ELM STREET. Movie ni lama juga dah, last year if I'm not mistaken. (remake, bukan versi tahun 1984). Pasti ramai yang dah tengok cerita ni dan tentu juga bukan aku sorang yang stress dengan ending beliau. Errkkk! =.='

“A re-imagining of the horror icon Freddy Krueger, a serial-killer who wields a glove with four blades embedded in the fingers and kills people in their dreams, resulting in their real death.”

2 ..helo there..:

hyz said...

mcm besh je movie ni... sy mmg suke citer2 seram ni...

Kumang Lelang said...

ye? sy juga... seram juga tp byk kpd thriller. tengok la. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...