Blogroll

Saturday

Craving for...

Text member:

Aku: Oit, ko kat mana?

Member: Rmh la. nape?

Aku: Bez. Aku x sbr nk nalik ni.

Member: Why?

Aku: I'm craving for homemade scrambled and half-boiled eggs!

Member: Ko biar btol?

Aku: Pe hal plak?

Member: Klu ko ckp craving 4 KFC, ku x heran la.

Aku: Ko senang ckp la, ko duduk rmh. KFC b'lambak kat luar tu. Homemade punya telur goreng mana ada. Dh nma homemade kan?

Member: #&^(^%!@$#

Okey, aku tak sabar nak balik rumah sendiri. Lagi 3 minggu tapi aku dah rasa tak senang duduk di kampus ni. Nak masak sendiri, bukan boleh pun. Bukannya ada dapur macam kat rumah. Bengong aku. =.='

Scrambled egg (with cheese or no cheese, I don't mind, belasah je)

Half-boiled egg! Creamy, tasty...adoyai!
Lepas makan, pekena strawberry+vanila ice-cream. Adoi, nikmatnya hidup!

*oh perantau sekalian, mengertikah anda akan perasaan daku? ---> ngegeh kata org Sarawak.

4 ..helo there..:

Syam Tajuddin said...

Perghhhhhhh :O

Hehe
Selamat menempuhi exam ;)

Kumang Lelang said...

^^,

Thank u abg syam! Lama juga x nmpk abg syam post entry baru.

Syam Tajuddin said...

Been busy with school and dancing..lately dah jarang pg shoot gambar, huhu :(

Kumang Lelang said...

betul juga....tahniah menang tarian hari tu, johan lagi tu. :)

takpa, sya & followers abg syam yg lain akan tunggu juga. all the bez! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...