Blogroll

Wednesday

"TRAGEDI" Penghujung Tahun 2012

Hangin betul.
Driving selama 6 jam, sampai saja di kampus, then I discovered someone or 'some-many' curi harta aku.
I lost my speaker, iron, extension wire, and 2 pails.
Apa yang lebih hangin, selipar jamban aku pun dorang kebas!
Hampeh betol laa...
Kejadian 31 Disember 2012.
What a terrific way the year of 2012 ended.

Hangin satu badan tapi kejap je.
My mom memang pandai tenangkan perasaan aku.
Mak cakap, 'Biarlah, Tuhan nampak apa yang mereka buat. Maafkan saja."
Great! Betul cakap mak.
Nak marah pun tak ada makna juga.
Salah aku juga tinggalkan benda ni semua di kampus masa cuti.
Patah tumbuh hilang berganti, ye tak?
Tapi haru juga laa...

Susah jimat duit nak beli speaker tu dulu.
Untuk orang miskin macam aku, mahal benda ni ho...
Tup-tup- hilang macam tu je.
Hmm..


Sayang aku dengan speaker ni weii...

SELESAI.

2 ..helo there..:

vendoline said...

edy pon lau cuti sem risau je pasal brg2 yang tinggal kat kamps..takpoe beli baru la

Kumang Lelang said...

Tunggu gaji masuk. =.='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...