Blogroll

Friday

I love Friday!

Jangan kata budak sekolah je suka Jumaat.
Aku pun SUKA tahap gaban! Harharhar! - - -buruk sungguh~
Siapa tak suka cuti, aku memang salute la dengan dia.
Rajin tahap dewa.

Hehe...orang macam aku selalu inginkan masa untuk diri sendiri.
Hanya hujung minggu yang aku ada.
Hari-hari biasa berhempas-pulas. 
Bukan saja fizikal.
Bahkan mental, emosi, pendek kata semuanya. 

Apa yang aku suka buat bila berseorangan di bilik?



MELALAK!
Aku memang suka gila nak menyanyi (sambil main gitar)to the best I can play and sing.


Yang penting kepuasan dan aku tak kacau periuk nasi orang. hehehehe...
Tapi aku faham juga la, tak ada nak melalak 24 jam.
Agak-agak la... \^o^/

*google images

2 ..helo there..:

vendoline said...

boleh masuk pertandingan la.hehe

Kumang Lelang said...

haha! bikin malu profesion. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...