Blogroll

Thursday

Don't tell me u have 'no comment' when u urged me to tell u everything~

Perghhh~~post title larian jarak jauh punya acara~


Sedih kan apabila orang tak mengerti apa yang kita rasa. Ada orang tu akan kata:

"Luahkan apa yang kau rasa tu, aku sedia mendengar." 

But in my case just now, I did tell the person what I really feel. Tapi dia buat muka seposen je. Sepatah haram pun tak kata apa. Tak ada la aku nak minta dia lalui apa yang aku rasa ni tapi sekurang-kurangnya bagi la sebijik dua bijik komen. Kalau selalu je 'NO KOMEN', baik aku tak cerita apa-apa, ye tak? Karang dia pula yang beria-ria nak aku cerita. Aku KURANG mengerti kamu. Huhu~

*sekian, walau busy memanjang yang penting hati puas! hohoho~emm~apa kaitan~

Memandangkan jiwa kacau, aku layan movie kejap la. Kembalikan nostalgia~


...DEATH NOTE...


2 ..helo there..:

hyz said...

hanya kita yang mengerti perasaan kita....

Kumang Lelang said...

ya, sya stuju tu! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...