Blogroll

Wednesday

Emosi Sorang

Tinggal sorang kat rumah hari ni, macam biasa. Mak, ayah, adik, semua keje. Aku, jadi suri rumah (dah keje full-time aku masa cuti). Jadi nak mulakan cerita, aku pun layan perasaan sorang.  Makan sorang, tengok tv sorang, dengar lagu sorang, main muzik sorang, cakap pun sorang juga. Semuanya hari ni tentang keseorangan. 

Dah siap kemas apa semua, aku rehat, dengar lagu. Entah kenapa tiba-tiba aku rasa sebak yang teramat sangat. Nak kata aku menangis sebab lagu, rasanya kalau tak silap dengar aku layan lagu joget tu. Mmm...kadang-kadang aku tak perlukan sebab untuk itu. Laju je air mata aku mengalir, terasa panas di pipi. Bantal pun basah dah. Waaa...! Sesungguhnya aku tak suka perasaan KESEORANGAN!

2 ..helo there..:

forever and a day said...

mun boring, ajak la aku kuar ohh..aku ada jak d cbu tok..free gk ya..=)boh nangis sorang2.

Kumang Lelang said...

susah ku mok kuar sulu, xda org jaga rmh lak.sapa mok masak mun bpak ku balit keja.kdg2 ina,rsa lega mun dh ngis.adoi2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...