Blogroll

Thursday

Bicara Rindu Q & A

Aku sangat tak suka perasaan RINDU. Memang betul kata Ramlah Ram, Rindu Itu Menyeksakan. Lagi-lagi bila hanya satu pihak yang merindu tapi pihak yang satu lagi buat tak tahu, atau tak kisah atau tak heran. Mak datuk...seksa betul. 

Q: Dia tahu tak yang aku rindu dia?
A: Kalau kau tak cakap, mana dia tahu.
Q: Perlu ke aku cakap?
A: Mesti la.
Q: Kalau dia sayang aku, mesti dia dapat rasa,kan?
A: Kau salah kalau kau anggap semua orang macam tu.
Q: Dah tu, aku nak buat apa lagi? Aku rindu dia setengah mati kau tau?
A: Go tell him.
Q: Kalau dia tak jawab apa-apa?
A: Kalau dia sayang, mesti ada tu.
Q: Kalau tak jawab juga?
A: Dia sibuk kot.
Q: Kalau dia buat-buat sibuk?
A: . . . (malaslah nak layan)

Q tak sanggup hadapi kenyataan. Uwaa..adakah aku orang yang cam gitu?

0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...