Blogroll

Thursday

Clemence Joy's - Teguh


Salah satu lagu Iban yang sedang hot sekarang ni, selalu berkumandang di Wai FM & CATS FM. Apa yang istimewanya lagu ni? First, composer lagu ni seorang wanita. Second, lirik lagu ni begitu bermakna buat aku. Third, guitarist nya, Walter Sela dan bassist nya Naen Legacy (nama besar dalam industri muzik Iban) main best. Suara penyanyi lagu ni pun sesuai dengan feel lagu ni. ^^ Susah sebenarnya nak translate lagu ni dalam bahasa Melayu supaya semua orang boleh faham. Sebabnya, bila dah translate, feeling lagu tu macam tak sampai je. Dalam betul makna lagu ni sebenarnya...

Tusah aku nyagam ati nuan
Kelalu jauh di sukut dalam
Enggai nyadi dipelaba aku
Bangat nekul lalu enda temu

Ngemisai labuh ari ujan nyala
Ketegal aku niat belama

Aku sayau ke nuan
Enggau pengabis ati keran
Aku minta pengasih
Ba nuan nang naka ulih

Nadai kebuah silam
Salah sangka enggau pangan
Tua udah begulai teguh
Nadai ke bukai

0 ..helo there..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...