Blogroll

Monday

Giloo~

Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua yang beragama Islam.
Tak lama lagi raya, best eh!

Emm..cakap pasal raya, semalam aku shopping beli kain di Indian Streets.
Geng-geng aku, suma pompuan.
Takde lelaki bukan pasal anti-lelaki.
Kami wanita prihatin, tak nak dera lelaki secara zahir dan batin cari kain berjam-jam dengan pompuan.
(Yang pompuan mesti paham...hoho~)

Kain-kain ni, cerita lain la.
Aku nak citer sikit pasal jimat duit ni.
Aku spent banyak untuk beli kain, so aku tak nak beli apa-apa lagi dah.
Aku nekad.
Destinasi terakhir, Sarawak Plaza. Geng aku nak beli high heels.
Aku teman jer pasal range harga high heels kat situ takde yang dalam kemampuan aku.
Round....round...
Penat, aku duduk la. Tengah-tengah duduk tu, aku terperasan sesuatu.
Giloooo!!! Sandal aku putus!
$#^$%^*&()87@#@#$@!!!!!

Dengan menggelabahnya, aku pun round lagi sekali sekitar Lea Centre tu cari sandal yang paling murah.
Lagi satu masalah, duit dalam tangan aku tak sampai pun RM30.
Kan dah nekad tak beli apa-apa.
Mana aku nak kopek duit wo?
Ada ke sandal kurang dari RM3o dalam Lea Centre???
Helo...setakat ni tak pernah lagi aku jumpa Emilio Valentino atau Evado dalam range harga tu. Gilooo~

Pusing punya pusing, paling cikai pun aku dapat harga RM35.80. Still tak cukup duit jugak!
Dengan muka pada tahap malu yang paling maksima, aku menghampiri geng DVD Spongebob aku.
"Err...ko paham kan. Bla...bla...bla.." (skip part nih)
Maka, akhirnya...kopak jugak duit aku! Cis, lari budget!
Sudahnya, dengan hati yang sebal dan insaf, aku berlalu keluar dari Lea Centre, ditemani sandal baru.
Destinasi seterusnya ialah Mesin ATM. Takkan dah berhutang tak nak bayar balik kut? =.='

2 ..helo there..:

Kumang Menyarung said...

haha. sejak bila la ku jadi geng DVD spongebob tk.

Kumang Lelang said...

ahaha...trasa?kih3~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...