Blogroll

Monday

Tahap Uzumaki Naruto

TEKANAN, BINGUNG! Itu yang aku rasa saat ini.
What's more,
I MISS HOME!

Aku gelarkan benda ni semua stres & kurang kasih sayang tahap Uzumaki Naruto~
Tapi hidup Naruto, no worry be happy.
Pasal dia ada power. Built in power pula tu. Aku?


Low bat betul aku hari ni. Tambah2, ada subjek yang aku tak ingin nak sebut namanya pun.
Pasal aku tak pandai langsung subjek tu. hoho~
Tengok je ni korang tau la apa subjek tu. huhu~


Konon2 masa cuti nak buat tugasan tapi aku & keluarga sibuk berpindah-randah.
Dan kesudahan ceritanya, kerja aku satu pun tak siap.
Hari ni, aku mula la nak perah otak. Adios~
Insaflah dari mengeluh dan tak berusaha.
bla...bla...bla...

Kesimpulannya aku harus mengaku...
Walaupun aku bukan Uzumaki Naruto yang hebat...
Aku ada TEMAN yang lebih hebat.
TUHAN sumber sukacita dan pengharapanku.
TUHAN sumber kekuatanku.
Hanya pada DIA aku berdoa dan mengucap syukur. ^^




5 ..helo there..:

God's Princess said...

Yes,DIAlah sumber sukacita!

Syam Tajuddin said...

Be strong! :)

Kumang Lelang said...

beth: Amen!
abg syamL: sure, thanks. cabaran jd guru. ^^

forever and a day said...

anang bersinu ati chuluku..=) (btol ka?)

Kumang Lelang said...

anang tusah ati. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...