Blogroll

Thursday

Cry no more, I'm sorry

Bukan salah aku kau jatuh cinta padaku
Juga bukan salah aku jatuh cinta padamu
Andai perasaan mampu dibohongi
Tidak aku berahsia begini
Tidak aku terluka begini

Jangan salahkan aku andai ku tidak berterus-terang
Sesungguhnya aku tidak mampu melawan perasaan
Jika Tuhan sudah merencanakan
Itulah yang terbaik buatku
Aku pasrah pada keadaan dan perbezaan
Telah ku duga pedih ini akan menikam dada

Jika ada yang mengata
Jika ada yang tidak suka
Aku mohon kemaafan kerana sesungguhnya perasaan tetap perasaan
Hendak dilupakan hanya sabar yang menjadi peneman
Hanya doa yang ku panjatkan
Agar engkau mengerti
Perasaan ini harus kita lupakan
Biar tiada yang terluka
Biar tiada yang mencerca
Maafkan aku kawan...

12 ..helo there..:

Syam Tajuddin said...

Huu....
Cam sedeh je bunyi sajak ni....

Anonymous said...

i forgive u.. hehe.. sbr k. :)

Kumang Lelang said...

abg syam: Sedih2...huhu.. x terfikir nk b'sajak pun tp teringin nak meluahkan perasaan..

zara: terima kasih...sabar sajalah yg dpt mengubat luka. maaf sajalah yg menjadi pengganti kata.

Anonymous said...

kadang2.. dengan menulis, it will make we feel better rite? i know wat u feel by writing.. :) sabarlah duhai hati.

Kumang Lelang said...

betul zara...apa yg kita tulis, akan jd seolah-olah hidup jika hati kita di situ... nak berkata2, malu. takde kekuatan. Hanya menulis, biarpun mungkin kita 'overdid' it dgn pelbagai unsur, tp nyatalah itu kata hati..sabar...sabar..

Anonymous said...

Yup.for me its a relief by writing! :D ngee~ its ok, it also shows that u hve talent in writing poems. is it? who knows rite. haha. so keep it up. real experience goes to some collections of poems. hmm.. wat i think n wat u think? btway,Kepuasan itu penting! :) just write wat u want to write. its ur blog, so u the 1 who create the atmosphere here. :D

Kumang Lelang said...

I agree, I write what I think, u write what u think.. reading others' heart expression is actually awesome. I'm just hoping for people to forgive me for I have did so wrong...To start over might not be easy, but at least, I hope 4 someone's forgiveness. Thanks for encouraging me Zara!

Syam Tajuddin said...

Btol tu...
Setiap org ada cara tersendiri utk make himself/herself feel better.
N u really have the talent to write =)

Kumang Lelang said...

Thanks abg syam...feeling better after sharing. Mungkin kisah saya x tragis spt apa yg org lain rasa...ada yg lebih terluka & bersedih drpd saya, kan? Saya bangga dgn mereka.

Anonymous said...

all of us make mistake rite. not to say that all of us is perfect enuf. enjoy ur life. if there were any mistakes, just dun blame urself. cheer up..its gud in realising our mistake. Just try to tell them that u r sorry for everything. for sure they will understand u. :) then i'm sure all the burden inside u will endure slowly.hihi. its my pleasure. :)

Syam Tajuddin said...

Jangan cakap camtu
Semoga orang tersebut memberi kemaafan
All of use done wrong things, too.
Tabahkan hati! =)

Kumang Lelang said...

Terima kasih zara & abg syam...I'm still waiting for that person to forgive me. Even it will cost me a lot, I don't feel good to be an enemy to others. I love all of them. Saya mesti tabah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...